Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Semestre 1
Ensenyaments teòrics
22 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
11 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 52,5 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 20 |
Hores presencials | Hores no presencials |
E02 - Coneixement de l’estructura diacrònica general del passat
E12 - Desenvolupament d’actituds empàtiques i d’habilitats tendents a la convivència intercultural.
E14 - Capacitat de generar nous coneixements i idees creatives que permeten noves respostes als apressants i creixents conflictes interculturals.
E17 - Adquisició d’habilitats i estratègies de comunicació, negociació i resolució de conflictes en un món global.
E18 - Intervindre en els processos de cooperació internacional.
G01 - Capacitat d’anàlisi i síntesi
G12 - Aprenentatge autònom
Ser capaç d’analitzar críticament les aportacions filosòfiques a la transformació pacífica de conflictes i a l’educació per a la pau
Ser capaç de buscar i analitzar autònomament informació rellevant sobre l’assignatura.
Distingir entre les teories oficials al desenvolupament i la cooperació i les teories crítiques més recents.
Conèixer les principals tesis filosòfiques sobre el dret humàen la interculturalitat (Kant, Held o Archibugi entre altres).
Conèixer les principals característiques de la Investigació per a la pau com a disciplina i els vincles de retroalimentació amb el pensament filosòfic.
Conèixer la tradició i dimensió de compromís públic de la filosofia.