Curs 3 - Semestre 1
Ensenyaments teòrics
40 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
8 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 41 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 50 |
Hores presencials | Hores no presencials |
E01 - Coneixement i comprensió de les funcions, característiques i limitacions dels distints models teòrics de la Psicologia
E02 - Coneixement i comprensió de les lleis bàsiques dels distints processos psicològics.
E05 - Coneixement i comprensió dels principis psicosocials del funcionament dels grups i de les organitzacions.
G02 - Comunicació oral i escrita en llengua nativa.
Ser capaç d’exposar els treballs públicament de forma clara, organitzada i eficaç.
Desenvolupar les habilitats per a dissenyar situacions educatives que promoguen un aprenentatge de qualitat.
Desenvolupar les habilitats i destreses necessàries per a l’assessorament instruccional del professor.
Conèixer els principis psicosocials bàsics del funcionament dels grups i de les organitzacions.
Conèixer els aspectes bàsics dels principals models instruccionals.
Conèixer els aspectes bàsics dels distints processos psicològics en l’àmbit de l’educació.