Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Semestre 1
Presentacions orals i pòsters
50%
Examen escrit (test, desenvolupament i/o problemes)
50%
Per a superar l'assignatura l'alumnat haurà de demostrar l'aprenentatge aprehès en tres tipus de competències bàsiques:
a)
Coneixements teòrics. Aquesta competència suposa el 50% de la
qualificació global de l'assignatura. S'avaluarà a través de dues
metodologies diferents, podent l'alumnat -a l'inici de la impartició de
l'assignatura- triar entre una d'elles:
a1) Avaluació final dels continguts teòrics de l'assignatura, a través d'un Examen escrit de desenvolupament i/o problemes.
a2) Avaluació formativa al llarg de la impartició de l'assignatura, a
través de la realització de:a) Assaig crític, b) Projecte de
dinamització integral de RRHH
b) Habilitats pràctiques. Aquesta
competència suposa el 40% de la qualificació global de l'assignatura.
Aquesta és una activitat contínua i, com a tal, s'ha de treballar al
llarg del període lectiu. Consta de dos tipus de tasques:
b1) Pràctiques d'aula
b2) Debats dirigits
A cadascuna d'aquestes tasques li correspon la meitat de la nota d'aquesta activitat.
c)
Actituds. Aquesta competència suposa el 10% de la qualificació global
de l'assignatura. S'avalua a través de diferents activitats contínues,
per la qual cosa s'ha de treballar al llarg del període lectiu de
l'assignatura.
En relació amb aquest resultat de l'aprenentatge
es valoraran aspectes com: la participació i col·laboració (tant en les
sessions presencials com en les aportacions telemàtiques –aula virtual,
correu electrònic, …-, i en l'assistència a tutories); la motivació i
implicació (en les dinàmiques i tasques que es proposin); la visió
crítica (aplicació de pensament divergent sobre els temes exposats);
l'avaluació entre companys/es; entre altres.
Per a superar
l'assignatura l'alumnat haurà de demostrar que ha obtingut un
aprenentatge significatiu en cadascuna de les tres competències
(coneixements teòrics, habilitats pràctiques i actituds) per separat;
això significa aconseguir, almenys, un 50% de l'aprenentatge en
cadascuna d'elles. Només si s'aconsegueixen els aprenentatges suficients
en les tres competències es ponderaran les qualificacions obtingudes i
se sumaran per a obtenir la qualificació final. Per a aprovar
l'assignatura s'ha d'obtenir, en aquesta qualificació final, una
puntuació igual o superior a 5 (sobre 10).
De les competències i activitats avaluables no són recuperables les Actituds, els Debats dirigits i les Pràctiques d'Aula.
Es
considerarà com presentat/a aquell/l'alumne/al fet que es presenti a
l'Avaluació final dels coneixements teòrics o que hagi presentat el
Projecte de dinamització integral de RRHH.