Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 3 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
24 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
24 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
6 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 54 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 36 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CG01 - Adaptació a noves situacions.
CG02 - Aprenentatge autònom.
CG03 - Capacitat d'anàlisi i síntesi.
CG04 - Capacitat de gestió de la informació.
CG05 - Capacitat d'organització i planificació.
CG10 - Creativitat.
CG16 - Raonament crític.
CG18 - Resolució de problemes.
CG19 - Presa de decisions.
CG20 - Treball en equip.
53 - Capacitat en el coneixement i maneig de les eines d'investigació publicitàries necessàries per a l'elaboració d'estratègies.
39 - Capacitat de desenvolupament d'una metodologia per a la resolució dels conflictes i problemes de comunicació.
285 - Habilitat per a reconèixer els objectius publicitaris transformant-los de cara a l'elaboració de l'estratègia creativa i estratègia de mitjans.
283 - Habilitat per a l'elaboració del missatge publicitari, el to i l'estil durant el procés publicitari i en funció dels objectius i del pressupost assignat.
276 - Habilitat per a elaborar i gestionar el pla de comunicació en funció dels objectius proposats, el públic objectiu, el pressupost de comunicació assignat i el missatge a transmetre
135 - Capacitat per a l'adequació i aplicació dels objectius que es persegueixen als canvis tecnològics de l'entorn.