Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Semestre 1
Temari
1. Introducció: conjuminant 3 anys en Direcció de Comunicació
1.1. Què esperem de
l'assignatura? Què sabem? On posem l'assignatura en el mapa del grau? Com serà
el camí de l'aprenentatge?
1.2. Revisió de
conceptes: De la identitat a la comunicació corporativa (visió, missió, valors,
propòsit).
1.3. Direcció de Comunicació: la figura i el departament
2.1. Del Director de Comunicació al Director de Reputació: el valor
intangible
2.2. El Director de Comunicació i el seu departament
3. La planificació de relacions estratègiques
3.1. La legitimació
social de l'organització
3.2. El significat
del compromís estratègic de la **RSC
3.3. Les relacions
amb els empleats
3.4. Les relacions
amb els clients
4. L'estratègia de reputació corporativa
4.1. L'estratègia
corporativa en l'estratègia intangible
4.2. El risc reputacional
4.4. Identificació
de stakeholders
4.5. El quadre de
comandaments del valor intangible
5. Tendències i innovación
5.1. Creativitat en comunicació corporativa: influencers, storytelling, branded content
5.2. Els reptes del dircom
6. Dircoms a prova: Habilitats comunicatives per a ser portaveus