Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Semestre 2
Metodologia didàctica
El treball en aquesta assignatura
es portarà a terme mitjançant una participació activa de l'alumnat.
El contingut serà
desenvolupat a través de treballs teoricopràctics que facilitaran la seua
aplicació pràctica en condicions de realitat simulada.
El desenvolupament de la
matèria serà dut a terme mitjançant una metodologia activa i participativa, amb
un tractament significatiu i comprensiu dels diferents continguts i que
incorpore l'anàlisi reflexiva i crític de l'alumnat sobre aquests.
A causa del contingut de
l'assignatura, s'alternaran les classes de caràcter teòric i les de caràcter
pràctic. Així mateix, s'alternaran, al llarg del desenvolupament del temari,
exposicions teòriques i pràctiques càrrec del estudiantat. Sempre que el tema a
tractar ho permeta, hi haurà un temps per al debat, l'intercanvi d'idees i la
discussió.
Les classes teòriques i
pràctiques es complementaran amb la realització i anàlisi de supòsits pràctics
vinculats als diferents continguts (maneres d'avaluació, exercicis per a
avaluar, exemples de programacions, propostes d'intervenció, aplicació de les
competències bàsiques, …) i lectures específiques sobre els diferents temes.
El paper de l'alumnat en
aquesta matèria passa a ser actiu, havent d'aportar als altres companys i
companyes tant els seus treballs, propostes, etc. com les anàlisis i reflexions
que li suggerisquen els continguts de la matèria i les aportacions de la resta
la classe. Per a això, els treballs realitzats per cada grup seran analitzats
per la resta de l'alumnat matriculat en l'assignatura de manera reflexiva.
El treball de cerca de
documentació passa a ser un element clau en la iniciació als treballs de
recerca en educació, per la qual cosa serà una de les accions a potenciar en
part del desenvolupament de l'assignatura.