Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
26 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
30 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 60 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 30 |
Hores presencials | Hores no presencials |
DD01 - Comprendre els principis bàsics dels Ciències experimentals ( Biologia i Geologia)
DD02 - Conèixer el currículum escolar d’aquestes ciències
DD03 - Plantejar i resoldre problemes associats amb les ciències a la vida quotidiana
DD04 - Valorar la ciència com fet cultural
DD05 - Reconèixer la mútua influència entre ciència, societat i desenvolupament tecnològic, així com les conductes ciutadanes pertinents, per a procurar un futur sostenible
DD06 - Desenvolupar continguts mitjançant recursos didàctics adequats a aquesta etapa
DDUJI25 - Aprendre tècniques experimentals
DDUJI26 - Conéixer la metodologia científica
DDUJI28 - Desenvolupar l’interès i el respecte pel medi natural
R36 - Tindre en compte els factors que intervenen en la salut de les persones, el respecte pel medi ambient i els problemes relacionats amb la sostenibilitat en tota mena de proposta.
R36 - Ser capaç de promoure el pensament científic i l'experimentació mitjançant l'elaboració de materials adequats per a l'exploració del medi natural i tecnològic per part dels i les escolars, com per exemple muntatges experimentals senzills amb finalitats concretes.
R36 - Ser capaç d'elaborar propostes didàctiques en relació a la interacció de ciència, tecnologia, societat i desenvolupament sostenible
R36 - Ser capaç d'analitzar i seqüenciar el currículum escolar de Ciències d'pducació primària en relació amb la biodiversitat, la salut, el medi ambient i la seua conservació en nom d'un desenvolupament sostenible.
R36 - Ser capaç d'analitzar els continguts curriculars (salut, biodiversitat, medi ambient i desenvolupament sostenible) per a determinar la seua estructura i jerarquia, i extraure les dificultats d'aprenentatge i les possibilitats que ofereix cada contingut per al desenvolupament de competències bàsiques en ciència i tecnologia.
R36 - Poder sustentar amb arguments professionals les competències científiques bàsiques que la ciutadania necessita per a desenvolupar-se en la societat actual.