Teoria
1. Interpolació
-
Corbes cúbiques paramètriques
-
Representació de l'orientació
-
Interpolació
-
Moviment al llarg d'una corba: longitud de l'arc, control de velocitat
-
Interpolació d'orientacions
-
Rutes
2. Animació basada en la interpolació
-
Key-Frame Systems
-
Deformació d'objectes: Picking and Pulling, deformació d'espais
-
Morphing 2D: mètode de la reixeta
-
Mophing 3D: Poliedres star-shaped, Axial slices
3. Enllaços cinemàtics
-
Modelatge jeràrquic
-
Cinemàtica directa
-
Cinemàtica inversa: mètodes analítics, numèrics i procedimentals
4. Captura de moviment
-
Tecnologies de captura: sistemes electromecànics, electromagnètics i òptics
-
Reconstrucció 3D
-
Modificació del moviment capturat
-
Els formats Biovision i ASF/AMC
5. Animació basada en física
-
Física bàsica
-
Objectes flexibles
-
Sistemes de partícules
-
Simulació de cos rígid
-
Detecció de col·lisions
6. Animació de fluids
-
Equacions de Navier-Stokes
-
La reixeta MAC
-
Simulació física
-
Simulació en temps real: animació procedimental i campos d'altura
Pràctiques
1. Modelatge low-poly
2. Sculpit
3. 3D Painting
4. Keyframing
5. Skeletal rigging
6. Animació amb Mocap Data