Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 3 - Anual
Ensenyaments teòrics
25 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
12 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
12 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
6 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 75 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 15 |
Hores presencials | Hores no presencials |
DDUJI47 - Adquirir l’habilitat pedagògica per a dissenyar i aplicar el currículum de Religió en els nivells educatius d’educació infantil i primària, adoptant el tarannà, el carisma i la creativitat necessaris per al seu ensenyament i aprenentatge.
DDUJI48 - Adquirir una consciència crítica de la relació inextricable entre una creença i la seua praxi.
DDUJI49 - Analitzar, conèixer, comprendre i utilitzar la bíblia, la teologia bíblica i el llenguatge religiós.
DDUJI50 - Analitzar, conèixer i donar resposta des de l’àmbit religiós als interrogants de l’home d’avui.
DDUJI51 - Analitzar, conèixer i respectar les diverses postures i interpretacions enfront del fenomen religiós.
DDUJI52 - Analitzar i conèixer sistemàticament l’evolució psíquica, social, moral i religiosa dels xiquets de tres a dotze anys.
DDUJI53 - Comprendre el paper important que ha jugat la religió al llarg de la història i la seua influència social, ètica i cultural.
DDUJI54 - Conèixer el missatge i els identificadors de les religions primitives i de les principals grans religions: judaisme, hinduisme, cristianisme i islamisme.
DDUJI55 - Conèixer la centralitat de la figura de Jesucrist i dels continguts essencials del missatge cristià.
DDUJI56 - Conèixer sistemàticament, acceptar i respectar el fet religiós en altres cultures i costums.
DDUJI57 - Conèixer les exigències morals del missatge cristià.
DDUJI58 - Reconèixer la importància, per a la persona humana, de la dimensió transcendent i la seua vivència en el fet religiós.
DDUJI59 - Ser capaç d’aplicar i utilitzar mètodes, instruments i tècniques adequats per a l’ensenyament dels continguts de la matèria en educació infantil i primària.
DDUJI60 - Prendre consciència del paper del professor de Religió.
Aquesta assignatura no presenta resultats d'aprenentatge