Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

AE1037 - Màrqueting Internacional

Curs 4 - Semestre 1

Metodologia

Metodologia didàctica

L'assignatura posseeix un caràcter teòric-pràctic. La tècnica utilitzada quan s'expose la teoria serà la lliçó magistral, facilitant i incentivant la participació de l'estudiant amb preguntes, reflexions i suggeriments.

Les pràctiques es desenvoluparan individualment o per grups. Els grups es formaran en les primeres sessions de l’assignatura. L’estudiantat exposarà en classe la seua idea de producte per a un mercat internacional basada en la identificació d’una oportunitat de mercat. A més, transmetrà a la resta de l’estudiantat quines són les habilitats i competències que el fan capaç de desenvolupar aquesta idea, així com aspectes que creu que hauria de millorar. Una vegada fetes totes les presentacions, l’estudiantat votarà per la idea que considera millor de les proposades. Les idees més votades seran les que es desenvoluparan al llarg del curs. Les persones que les han presentades començaran  a formar els grups elegint un company o companya segons l’ordre de vots obtinguts. El procés es repetirà fins a distribuir tot el curs en grups.

Les tutories podran realitzar-se tant individualment com de forma grupal preferiblement de forma telemàtica mentre es mantinga la crisi sanitària provocada per la COVID19.

Per a la distribució del material de l'assignatura (instruccions, notícies, transparències…) s'utilitzarà l'Aula Virtual de la Universitat Jaume I.