SIA. Sistema d'Informació Acadèmica

PU0921 - Redacció Publicitària

Curs 2 - Semestre 2

Temari

Temari

TEMA 1: La redacció publicitària en el marc dels discursos publicitaris.

TEMA 2. Pensar i redactar.

TEMA 3. Publicitat i retòrica.

TEMA 4. Recursos i estratègies de la redacció publicitària.


PROGRAMA PRÀCTIQUES 

Amb la finalitat d'aplicar els conceptes i els continguts abordats en la teoria al llarg de l'assignatura, s'elaboraran 4 pràctiques, cadascuna d'elles estarà associada i adaptada al contingut desenvolupat en les diferents unitats temàtiques.

  • La pràctica 1, amb caràcter introductori, abordarà l'aplicació de conceptes bàsics de la disciplina.
  • En la pràctica 2 es treballarà la determinació i formulació de conceptes des de la correcció, adaptació i eficàcia.*
  • A l'empara de la pràctica 3 es desenvoluparà la construcció de discursos en estructures determinades responent a criteris d'adaptació, coherència i cohesió.*
  • El desenvolupament de la pràctica 4 consistirà en l'aplicació de recursos i estratègies de la redacció publicitària o la finalització de la proposta presentada en el Seminari de Creativitat en Viu (finalistes).

*Subjecte a les dates de realització del Seminari de Publicitat Exterior l'objecte de treball serà el proposat en el brief d'aquest.


Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16