SIA. Sistema d'Informació Acadèmica

PU0915 - Crítica Publicitària

Curs 2 - Semestre 1

Temari

Temari

TEMA 1: QUÈ CONCEPTES HEM DE UTILITZAR PER A L'ANÀLISI DE LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA?

1.0. - Briefing. Fer un bon briefing i interpretar-ho correctament.

1.1.- Problema de comunicació.

1.2.- Posicionament.

1.3.- Target/Público objectiu.

1.4.- Objectius de comunicació.

1.5.- Estratègia de comunicació i eix.

1.6.- Estratègia creativa, concepte de campanya.

TEMA PRÀCTIC 1.1. ANÁLISIS DE CAMPAÑAS

-Estudi dels conceptes en anglés i aplicació a la comunicació publicitària.

TEMA PRÀCTIC 1.2. ENS ATREVIM?

- Planifiquem estratègicament: gens millor que abordar un cas real.

 

TEMA 2: QUÈ ESTÀ PASSANT ACTUALMENT EN LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA?

2.1.- El valor dels intangibles: la marca.

2.2.- Revolució tecnològica: el poder del consumidor.

2.3.- Evolució dels models de gestió en comunicació publicitària. De l'impacte al compartisc.

TEMA PRÀCTIC. SEMINARI DE CREATIVITAT EN VIU

En aquesta pràctica si introdueix l'anàlisi crític del discurs corporatiu de la marca anunciant per a la qual treballem en cada curs, impartit per professorat expert en la matèria.

 

TEMA 3: EL PROCÉS DE TREBALL EN LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA I QUI SÓN ELS SEUS PROTAGONISTES?

3.1.- El procés de planificació estratègica.

3.2.- Perfils professionals implicats en el procés.

3.3.- Nous perfils professionals com a conseqüència de la revolució tecnològica.

TEMA PRÀCTIC. ELS PROFESSIONALS IMPLICATS

 

Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16