Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Semestre 2
Carpetes d'aprenentatge i/o dossiers
60%
Examen escrit (test, desenvolupament i/o problemes)
40%
Per superar l’assignatura l’estudiantat ha de realitzar les parts a i b:
a) una carpeta d’aprenentatge o portfoli (60% de la nota final) que consisteix en dues parts (a.1 i a.2):
a.1) dues activitats sobre gèneres digitals aplicats a l'àmbit de la ciència i la tecnologia (10%).
a.2) activitat sobre un article de investigació;
a.2.1) activitat escrita (25%)
a.2.2) presentació oral (25%)
b) un examen escrit (40% de la nota final)
IMPORTANT: L’estudiantat ha d’obtindre els següents percentatges mínims per superar l’assignatura (segons les seccions detallades abans):
a.1) sense percentatge mínim requerit (part no obligatòria i no recuperable en segona convocatòria).
a.2) a.2.1) 15% (nota de 6 sobre 10)
a.2.2) 15% (nota de 6 sobre 10)
b) 20% (nota de 5 sobre 10)
Totes les parts/proves de que consta l'avaluació són íntegrament recuperables en segona convocatòria a excepció del punt a.1 (activitats sobre gèneres digitals), es a dir, l’estudiant pot aspirar a obtindre el 90% de la nota en segona convocatòria. Les parts aprovades en primera convocatòria es podran guardar per a la segona convocatòria del mateix curs acadèmic.
Si l’estudiant aprova alguna part/prova i no es presenta a altres, la nota final serà de “No presentat” (NP). Si suspen alguna de les parts a.2.1, a.2.2 o b (tot i que queden altres per fer/presentar o que estes altres estiguen aprovades), la nota final serà “suspens”.
• (Listening) han de ser capaços d’entendre
conferències, discussions i explicacions sobre temes complexos relacionats amb
el camp científic-tècnic, tot i que pot ser hauran de confirmar els detalls
ocasionals, sobretot si l’accent no els és familiar.
• (Reading) han de ser capaços d’entendre textos llargs i
complexos sobre fets de caràcter científic-tècnic. Han d’entendre articles
especialitzats i instruccions tècniques més llargues.
• (Producció parlada) han de ser capaços de
presentar descripcions clares i detallades de temes cientificotècnics complexos
que integren subtemes, desenvolupar punts particulars i acabar amb una
conclusió adequada. Els estudiants han de ser capaços d’estructurar i indicar
el discurs formal alhora que utilitzen el lèxic esperat en els registres
formals.
• (Funcions / nocions) han de ser capaços de
reconèixer i expressar / comprovar-ne la certesa, la probabilitat i el dubte,
per sintetitzar, avaluar i glossinar i per especular i hipotetitzar sobre la
causa i les conseqüències. L’estudiant també ha de ser capaç d’utilitzar
adequadament els matissadors (hedging) i desenvolupar un argument de manera
sistemàtica.
• (Temes) han d'utilitzar temes de desenvolupament
científic i de llenguatge tècnic.