Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 2 - Semestre 2
Examen escrit (test, desenvolupament i/o problemes)
60%
Elaboració de treballs acadèmics
20%
Resolució d'exercicis i problemes
10%
Presentacions orals i pòsters
10%
- Per a aprovar l'assignatura els i les alumnes han d'aconseguir almenys un 50% en la nota final del curs.
- La nota final del curs es composa de la suma de cada ítem d'avaluació.
- A principi de curs es fixarà una data límit per a l'entrega de l'ítem A. No s'acceptaran més entregues després d'aquesta data i la seua avaluació no és recuperable.
- És necessari aconseguir almenys un 30% en l'ítem B (examen escrit) per a poder calcular la nota final (és a dir, per a calcular la nota mitjana tenint en compte els altres ítems d'avaluació).
- L'examen escrit és obligatori per a rebre la qualificació final; els i les alumnes es consideraran "presentats" a una convocatòrica al fer l'examen escrit. En cas de suspens, l'avaluació d'aquest ítem es pot recuperar fent un altre examen escrit en la següent convocatòria.
- Els ítems C i D estan programats en funció de les activitats realitzades durant el semestre. Per tant, l'avaluació d'aquests ítems es realitzarà només al llarg del semestre i no és recuperable.
- Els resultats aprovats, derivats de cada ítem d'avaluació no recuperable (és a dir, A, C i D) es mantindran únicament durant el mateix curs acadèmic.
A. Treball acadèmic
L'estuadiantat ha de treballar individualment i en grup en punts específics del temari i entregar un treball derivat d'una sèrie de lectures i fonts d'informació fiables (per exemple, manuals, capítols de llibre, articles de revistes, recursos en línia de qualitat, etc.). Amb aquest fi han de ser capaços de dur a terme una sèrie de cerques bibliogràfiques en format físic i digital.
B. Examen escrit
L'estudiantat ha de fer i aprovar un examen escrit a final de curs.
L'examen final tindrà lloc en la data i ubicació oficials de cada convocatòria.
C. Presentacions orals / pòsters
L'estudiantat ha de contribuir amb xicotetes presentacions orals o pòsters a classe, principalment com a part de la metodologia seguida en els seminaris pràctics.
D. Exercicis i resolució de problemes
Activitats periòdiques (programades després de cada unitat del temari) establertes en l'aula virtual: glossaris, viquis, fòrums, creació de preguntes o tasques. L'estudiantat treballarà de manera individual i en grup (especialment als fòrums i wiquis).
El fi d’aquestes activitats és recopilar i compartir informació interessant, relacionada amb el contingut del curs, gràcies a la col·laboració de tots els estudiants i estudiantes matriculats en l'assignatura (per exemple per mitjà de la creació de glossaris de termes clau d'unitats particulars o mitjançant la seua participació en tallers de creació de preguntes i respostes relacionades amb determinats punts del programa).
Qualsevol indici de plagi detectat en qualsevol ítem d'avaluació del curs podrà derivar en puntuació de 0 en l'ítem corresponent.
***
En línia amb el
nivell de competència d’anglès B2, s'espera que les i els estudiants expressen
la seua opinió, proporcionen explicacions rellevants i desenvolupen arguments
coherents sobre la varietat de temes i problemes que s'aborden en classe.
S'espera que siguen capaços de descriure aspectes bàsics pertanyents a
diferents models teòrics (paradigmes lingüístics), de mostrar el seu punt de
vista, raonar críticament i discutir sobre ells amb les seues companyes i
companys, en parelles, grups reduïts i amb tota la classe. S'espera que siguen
proactives i proactius i participen activament en la discussió en classe amb un
grau de fluïdesa i espontaneïtat que permeta una interacció coherent entre
companyes i companys i professor.
S'espera que les i
els estudiants generen produccions orals i escrites clares i detallades sobre
els temes de la matèria. En els seus treballs (projects) orals i escrits, han
de poder proporcionar informació precisa sobre el tema del seu treball (project)
utilitzant un vocabulari adequat. S'espera que expressen les idees de manera
coherent, clara i concisa quan siga necessari.
S'espera que les/els estudiants utilitzen
correctament termes especialitzats (en relació als conceptes tractats en
l'assignatura, que siguen capaços d'estructurar i expressar les seues idees de
manera coherent, que utilitzen correctament marcadors discursius simples i que
utilitzen marcadors discursius complexos amb un bon grau de precisió.
També s'espera
que manegen estàndards de llenguatge acadèmic per a produir informes/assajos
clars i estructurats (veure normes APA 6 ed.) Amb diferents graus d'elaboració
depenent dels requisits de cada tasca (per exemple, informes concisos o
explicacions esteses).