Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Anual
Metodologia didàctica
• Bloc 1: contracte social del metge
o L'estudiant realitzarà pràctiques tutelades en associacions de malalts crònics o ONG’s amb contacte social, en qualitat de voluntaris, amb plena integració en el grup de treball i en les tasques diàries dels centres als quals s'assignen.
o Les pràctiques es realitzaran en horari de matí i a principi del semestre per a no interferir en les pràctiques hospitalàries i en Centres de Salut de la resta d'assignatures.
o La durada de les estades serà d'un total de 25 hores repartides en 5 jornades de 5 hores cadascuna.
• Bloc 2: recerca
o Inici del treball fi de grau. L'alumne haurà de rebre informació sobre el treball fi de grau, se li explicaran les diferents opcions i les possibles línies de recerca .
o Seminaris de suport i classes de reforç de conceptes de recerca.
o Docència pràctica sobre les eines necessàries per a la realització del TFG.
• Bloc 3: simulació
o Casos clínics interactius i de complexitat creixent en l'aula de simulació. Debriefing posterior. Video enregistrament.
o 10 hores de simulació.
o Seminari de RCP bàsica amb DEA.
• Bloc 4: professionalisme i relació clínica
o “Rol play” i “Rol model” de situacions clíniques i professionals complexes i conflictives.
o 10 hores de pràctiques, 2 seminaris
• Bloc 5: Avaluació conjunta de les practiques
o Primer semestre: avaluació tipus cas clínic adaptada a les diferents assignatures del primer semestre. A realitzar al desembre
o Segon semestre: ECOE (4 estacions) que avalue les assignatures anuals i les del 2º semestre. A realitzar la segona quinzena de Maig.
o Portfoli comú.
o La nota de les pràctiques s'aplicarà a totes les del semestre i se sumarà a l'específica de les pràctiques de cada assignatura.
• Bloc 6: preparació a l'especialitat
o Activitat online de respostes d'exercicis de preguntes de respostes múltiples
o Classes de pautes d'enfrontar-se a preguntes de resposta múltiple.
o Simulacres d'examen MIR.
Alternativament, i com a conseqüència de la COVID-19 les classes teòriques del professorat de l'assignatura poden impartir-se de manera online. En el cas que siguen presencials l'assistència queda limitada al 50% presencial (grups de laboratori alterns) i 50% per streaming.