Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 2 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
20 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
10 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
15 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
10 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 50 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 40 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CE05 - Capacitat per a comprendre i dominar els conceptes bàsics i fonamentals de probabilitat i estadística i investigació operativa i aptitud per a la seua aplicació.
CE11 - Capacitat de comprendre, utilitzar i transmetre el llenguatge matemàtic. Capacitat d’assimilar la definició d’un nou objecte matemàtic, en termes d’altres ja coneguts, i ser capaç d’utilitzar aquest objecte en diferents contextos.
CE23 - Capacitat d’utilitzar aplicacions informàtiques d’anàlisi estadística, càlcul numèric i simbòlic, visualització gràfica, optimització o altres, per a experimentar en matemàtiques i resoldre problemes.
CE24 - Capacitat de resoldre problemes i casos reals plantejats en l’àmbit de la tecnologia, la ciència i la societat, mitjançant habilitats de càlcul bàsic, càlcul numèric, simulació, tècniques estadístiques i d’optimització. Capacitat de planificar la seua resolució en funció de les eines de les quals es disposa i de les restriccions de temps i recursos.
CE26 - Capacitat de proposar, analitzar, validar, interpretar i resoldre models de situacions reals amb l'ús de les eines matemàtiques i/o informàtiques més adequades als fins que es persegueixen.
CE28 - Capacitat per a interrelacionar els aspectes avançats de les estructures matemàtiques amb les seues aplicacions informàtiques.
CG01 - Capacitat d’anàlisi i síntesi.
CG05 - Capacitat de gestió de la informació.
Ser capaç d’identificar i resoldre un problema de programació entera.
Ser capaç de dissenyar i implementar els algorismes bàsics de la programació matemàtica.
Ser capaç de desenvolupar algorismes numèrics per a l’ajust de models de regressió quan aquests no puguen realitzar-se de forma analítica.
Saber identificar la utilitat i el camp d’aplicació de la investigació d’operacions.
Saber identificar els elements, l’objectiu buscat i la metodologia adequada en un problema d’inferència estadística no paramètrica i saber aplicar-la per a resoldre problemes.
Resoldre problemes de transport i xarxes amb l’ús dels algorismes bàsics de la programació lineal.
Manejar recursos informàtics d’ús habitual en problemes d’investigació operativa i estadística.
Conèixer, comprendre i saber aplicar els conceptes bàsics de la teoria de la decisió de jocs.
Conèixer els fonaments teòrics estadístics per a poder validar els models.
Construir i resoldre models de programació no lineal.
Construir i analitzar models de regressió lineal i d’anàlisi de la variància en diferents àmbits científics.
Analitzar i interpretar les solucions obtingudes en un problema de programació lineal.