Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
40 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
8 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
1 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 41 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 50 |
Hores presencials | Hores no presencials |
E03 - Coneixement i comprensió dels processos i etapes principals del desenvolupament psicològic al llarg del cicle vital en els seus aspectes de normalitat i anormalitat.
E05 - Coneixement i comprensió dels principis psicosocials del funcionament dels grups i de les organitzacions.
E09 - Identificació de les necessitats i demandes dels destinataris en els diferents àmbits d’aplicació i establiment de les metes de l’actuació psicològica.
G09 - Presa de decisions.
G13 - Treball en un context interdisciplinari.
G08 – Resolució de problemes
Ser capaç de treballar amb tots els agents educatius, familiars i socials implicats.
Ser capaç de comprendre i aplicar els principis bàsics per a potenciar una bona convivència.
Prendre decisions sobre el problema, una vegada analitzades les variables i contextos implicats.
Planificar estratègies de promoció i optimització de la vida familiar i escolar, una vegada identificats els factors de risc
Identificar problemes, per a generar alternatives de solució d’acord amb els procediments analitzats.
Conèixer i comprendre els processos de risc al llarg del cicle vital en els àmbits familiars i escolars.