Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

PU0925 - Comunicació Corporativa i Gestió de Marca

Curs 3 - Semestre 1

Sistema d'avaluació

Resolució de casos

40%

Resolució d'exercicis i problemes

20%

Mapa conceptual

20%

Presentacions orals i pòsters

20%

Criteris de superació

A) Per a aprovar l'assignatura, l'alumne haurà de superar el valor mig (5) de cadascuna de les parts (teoria i pràctica, és a dir, un 5 de nota mitja global en cada part) que constitueixen la nota total de la matèria. No obtenir aqueixa qualificació mínima en una de les parts suposarà que l'alumne haurà de recuperar al juliol la part o parts de l'assignatura que no va superar durant el semestre lectiu. La nota mitja de la suma dóna cada exercici de cada part haurà de ser almenys un 5.

 

B) Proves necessàries perquè el la/estudianta es considere presentat/a en l'assignatura:

La resolució d'exercicis teòrics i problemes (50% de la nota final, sobre 10 punts) es realitzarà al llarg del curs, i culminarà en un exercici final a manera de diari d'estudi (10%), amb una prova escrita (40%).

La resolución d'exercicis práctics será en grup.

B. “MILLORA D'UNA CAMPANYA DE COMUNICACIÓ CORPORATIVA REAL I PROPERA”

Resolució d'un cas pràctic (50% nota final)

Cada grup ha de dedicar un temps a observar campanyes (millor campanyes, és a dir, més d'una acció coordinada, que missatges independents) de comunicació corporativa (no publicitat de producte, sinó comunicació de marca i/o gestió d'intangibles a través de qualsevol de les seues variables) d'empreses-clients propers, situats prop de l'entorn dels alumnes/as. No és necessari que es tracte d'empreses conegudes ni de “grans marques”. Es tracta de localitzar accions de comunicació amb errors d'estratègia, de planificació, de no identificació d'intangibles, de mal disseny d'identitat visual, de dolenta ubicació de públics, o simplement d'una perdua d'oportunitat de comunicació etc. A partir de l'error localitzat el grup de treball diagnostica, dissenya i gestiona una estratègia de comunicació corporativa alternativa que haurà de procurar presentar al client presencialment a l'empresa o a l'UJI.

Les faltes d'ortografia penalitzaran en totes les proves d'avaluació en -0’5 punts, així com les faltes de redacció en -0’25 punts.