Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 2 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
24 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
24 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
6 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 54 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 36 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CG02 - Aprenentatge autònom.
CG03 - Capacitat d'anàlisi i síntesi.
CG04 - Capacitat de gestió de la informació.
CG05 - Capacitat d'organització i planificació.
CG15 - Motivació per la qualitat.
CG16 - Raonament crític.
CG18 - Resolució de problemes.
CG19 - Presa de decisions.
CG20 - Treball en equip.
43 - Capacitat per a adquirir un coneixement teòric i pràctic del màrqueting en el context de la comunicació.
28 - Capacitat de comunicar en forma coherent el coneixement bàsic adquirit en màrqueting.
232 - Coneixement de les bases fonamentals i la història del màrqueting.
214 - Comprensió i habilitat per a implementar els mètodes d'anàlisi crítica i desenvolupament de teories del màrqueting.
207 - Comprensió de l'estructura general del màrqueting i la connexió amb les seues subdisciplines.