SIA. Sistema d'Informació Acadèmica

Activitats

Ensenyaments teòrics

18 0
Hores presencials Hores no presencials

Ensenyaments pràctics (problemes)

2 0
Hores presencials Hores no presencials

Tutories

7 0
Hores presencials Hores no presencials

Avaluació

3 0
Hores presencials Hores no presencials

Treball personal

0 35
Hores presencials Hores no presencials

Treball de preparació dels exàmens

0 10
Hores presencials Hores no presencials

Competències

CB10 - Que l'estudiantat dispose d'habilitats d'aprenentatge que li permeten continuar estudiant d'una manera que ha de ser en gran manera autodirigida o autònoma.

CB6 - Posseir i comprendre coneixements que aporten una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees, sovint en un context de recerca.

CB7 - Que l'estudiantat sàpiga aplicar els coneixements adquirits i la seua capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d'estudi.

CB8 - Que l'estudiantat siga capaç d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.

CB9 - Que l'estudiantat sàpiga comunicar les seues conclusions �i els coneixements i raons últimes que les sustenten� a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.

CG01 - Conèixer els principis de la química i enginyeria sostenibles i tenir una visió dels avanços històrics que han donat lloc al desenvolupament de la química verda i altres principis associats, així com els protocols que permeten la seua avaluació i aplicació en casos reals.

E1 - Aplicar els principis de la química sostenible a la implementació en la pràctica dels processos químics industrials.

E2 - Demostrar els avantatges i desavantatges de cadascuna de les denominades tecnologies sostenibles en l'àmbit de la química.

E3 - Relacionar la toxicitat/perill com una propietat fisicoestructural que pot ser dissenyada i manipulada.

E4 - Valorar adequadament exemples de processos industrials on es compleixen els principis de la química sostenible.

E5 - Utilitzar les tendències actuals de la química verda per a poder realitzar una anàlisi crítica sobre el grau de compliment dels postulats de la química sostenible en un determinat procés industrial.

G1 - Integrar els principis teòrics de la sostenibilitat en un cas experimental concret.

G2 - Capacitat d'organització, comprensió, anàlisi i síntesi oral i escrita en l'àmbit de la química sostenible en la recerca i els processos industrials.

G3 - Aplicar les eines de la química sostenible en l'obtenció de compostos d'interès en la indústria química.

G4 - Participar en projectes encaminats a la millora de processos productius o de manipulació de productes químics.

Resultats d'aprenentatge

CH_01_Adquirir coneixements dels conceptes generals i principis bàsics de la catàlisi.

CH_02_ Obtenir un coneixement general de la situació actual de la catàlisi homogènia i quins són els principals reptes per a tractar de millorar la sostenibilitat d'un procés catalític.

CH_03_ Conèixer els principals processos i tipus de reaccions catalítiques.

CH_04_ Conèixer el paper que la llum juga en la formació d'enllaços carboni-carboni en processos catalítics.

CH_05_ Conèixer les aplicacions i tendències actuals per a complir amb els postulats de la química sostenible en catàlisi homogènia.

CH_06_ Analitzar el tipus de fotocatalitzadors i el mecanisme de la seua acció.

CH_07_ Saber cercar, seleccionar i valorar la informació.

CH_08_ Definir les eines de la química sostenible en l'àrea de la catàlisi homogènia.

CH_09_Saber comunicar-se de manera oral i escrita correctament.

CH_10_ Saber conduir i planificar el seu propi aprenentatge.

Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16