SIA. Sistema d'Informació Acadèmica

SBC032 - Recursos Lingüístics en els Textos Publicitaris

Semestre 2

Activitats

Ensenyaments teòrics

3 0
Hores presencials Hores no presencials

Ensenyaments pràctics (problemes)

3 0
Hores presencials Hores no presencials

Tutories

1 0
Hores presencials Hores no presencials

Avaluació

1 0
Hores presencials Hores no presencials

Treball personal

0 42
Hores presencials Hores no presencials

Competències

CE09 - Identificar el caràcter sociocultural dels gèneres discursius el seu paper en situacions que impliquen explicar, convèncer i persuadir.

CE10 - Aplicar les estratègies de l'explicació en distintes situacions comunicatives e en els discursos de divulgació del coneixement

CG01 - Identificar trets culturals des d'una perspectiva intercultural

CG03 - Raonar críticament sobre les teories al voltant de la comunicació intercultural i l'ensenyament de llengües

Resultats d'aprenentatge

R030 - Aplicar los conocimientos teóricos sobre el discurso publicitario a la planificación de actividades de enseñanza-aprendizaje de lenguas y a la gestión de los procesos de mediación

R040 - Comunicar argumentos y conclusiones de forma clara y sin ambigüedades a públicos especializados y no especializados

R043 - Comunicar y expresar con claridad problemas y experiencias personales entorno al propio aprendizaje

R049 - Conocer las estrategias comunicativas más utilizadas en la construcción de los textos publicitarios

R085 - Observar y analizars críticamente los discursos públicos, especialmente del discurso de la publicidad

Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16