Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Semestre 2
Temari
1. Investigació en educació matemàtica
1.1. Multiplicitat de marcs, multiplicitat de mètodes
1.2. Observació i investigació en EM
i. Què (objecte de l’observació)
ii. Per a què (fins de l’observació)
iii. Com (mètodes d’observació)
1.3. De l’observació al diagnòstic
i. Observar-avaluar-diagnosticar
ii. Conjecturar-observar-verificar
1.4. Tractament de dades, tractament de la informació
2. Investigació en didàctica de les matemàtiques (DM)
2.1. DM com a domini d’investigació
i. Definicions i conceptes de DM
2.2. Mètodes d’investigació en DM
i. L’observació
ii. Conceptes teòrics com a elements metodològics
2.3. Tractament de dades
3. Innovació docent
3.1. Les noves tecnologies en l’estudi de les matemàtiques
3.2. Innovació, educació i ensenyament de les matemàtiques
4. Investigació, avaluació i innovació en DM
4.1. Investigar-avaluar-innovar: interrelacions i límits
4.2. Com elaborar un projecte d’investigació