SIA. Sistema d'Informació Acadèmica

VJ1226 - Disseny de Personatges i Animació

Curs 3 - Semestre 2

Temari

Temari

Teoria

1. Interpolació

  1. Corbes cúbiques paramètriques
  2. Representació de l'orientació
  3. Interpolació
  4. Moviment al llarg d'una corba: longitud de l'arc, control de velocitat
  5. Interpolació d'orientacions
  6. Rutes

2. Animació basada en la interpolació

  1. Key-Frame Systems
  2. Deformació d'Objectes: Picking and Pulling, Deformació d'espais
  3. Morphing 2D: Mètode de la Reixeta
  4. Mophing 3D: Poliedres star-shaped, Axial slices

3. Enllaços Cinemáticos

  1. Modelatge Jeràrquic
  2. Cinemàtica Directa
  3. Cinemàtica Inversa: fiquedos analítics, numèrics i procedurales

4. Captura de moviment

  1. Tecnologies de captura: sistemes electromecànics, electromagnètics i òptics
  2. Reconstrucció 3D
  3. Modificació del moviment capturat
  4. El format Biovision

5. Animació basada en Física

  1. Física bàsica
  2. Objectes flexibles
  3. Sistemes de Partícules
  4. Simulació de Cos Rígid
  5. Detecció de Col·lisions

6. Animació de fluids

  1. Equacions de Navier-Stokes
  2. La Reixeta MAC
  3. Simulació Física
  4. Simulació en temps real: Animació Procedural, Campos d'altura i Sistemes de Partícules

 

Pràctiques

1. Modelatge low-poly amb 3ds Max

  1. Modelatge d'un personatge low-poly
  2. Skeletal rigging
  3. Skinning
  4. Exercici entregable

2. Modelatge high-poly amb Mudbox

  1. Introducció a Mudbox
  2. Esculpit d'un bust
  3. Creació d'un humanoide
  4. Exercici entregable
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16