SIA. Sistema d'Informació Acadèmica

VJ1222 - Disseny Conceptual de Videojocs

Curs 3 - Semestre 1

Activitats

Ensenyaments teòrics

26 0
Hores presencials Hores no presencials

Ensenyaments pràctics (problemes)

30 0
Hores presencials Hores no presencials

Avaluació

4 0
Hores presencials Hores no presencials

Treball personal

0 90
Hores presencials Hores no presencials

Competències

E15 - Capacitat per a crear i analitzar jocs en els seus elements fonamentals i desenvolupar la compressió de quines són les claus que determinen el seu funcionament i desenvolupament.

G04 - Coneixement d'una llengua estrangera.

G05 - Capacitat de gestió de la informació.

G10 - Creativitat.

Resultats d'aprenentatge

E15 - Definir regles que harmonitzen amb les possibilitats tecnològiques i aporten fluïdesa, així com dinàmiques del joc com a elements protagonistes en la construcció del disseny.

G04 - Redactar un text en anglès tècnic sobre videojocs.

E15, G05 - Conèixer i controlar tots els elements i objectes que participen en la configuració d’un joc i la capacitat d’establir un equilibri harmònic entre aquests.

E15, G10 - Dissenyar escenaris i entorns equilibrats per al desenvolupament del joc.

E15, G10 - Dissenyar sistemes d’equilibri entre les mecàniques de joc, els objectius a complir i els possibles conflictes dins i fora del joc.

E15, G10, G05 - Desenvolupar de forma precisa, ordenada i clara tota la informació relativa al disseny d’un projecte de videojoc.

Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16