Curs 1 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
27 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
22 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
6 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 65 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 25 |
Hores presencials | Hores no presencials |
DD35 - Conèixer els elements del currículum, la seua aplicació pràctica dins de l’ensenyament de l’Educació Física
DDUJI01 - Aplicar coneixements bàsics sobre les noves tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) i la seua aplicació a un context informatiu actualitzat a fi de conèixer els avanços de l’educació física i l’esport
DDUJI02 - Conéixer i distingir els diferents instruments d’avaluació i utilitzar-los com a element de dinamització i millora de la seua pràctica docent.
DDUJI03 - Donar respostes a la diversitat en les pràctiques d’educació física
DDUJI04 - Emprar instruments d’avaluació dels sistemes corporals i motòrics i utilitzar i interpretar els resultats dins de l’assignatura d’Educació Física
DDUJI05 - Que siga capaç de realitzar correctament una programació de l’assignatura d’Educació Física en primària, en els distints nivells de programació d’acord amb el currículum establit per la normativa vigent.
DDUJI06 - Saber dissenyar activitats d’educació física i la seua relació amb altres disciplines.
DDUJI07 - Ser capaç de conèixer, diferenciar i aplicar diferents mètodes i estils d’ensenyament, segons el context en què desenvolupe la seua labor professional, i d’acord amb el nivell dels alumnes, les característiques del contingut i la mateixa idiosincràsia del professor..
DDUJI08 - Ser capaç de dissenyar sessions d’educació física a partir d’un estil d’ensenyament valorant la relació ensenyament/aprenentatge/objectiu.
DDUJI09 - Tenir capacitat de reflexió sobre el procés d’ensenyament/aprenentatge, els diferents tipus organitzatius i les distintes metodologies d’aplicació didàctica dins de les classes d’Educació Física.
Aquesta assignatura no presenta resultats d'aprenentatge