Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
| 18 | 0 |
| Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
| 18 | 0 |
| Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
| 4,5 | 0 |
| Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
| 2,3 | 0 |
| Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
| 2,3 | 0 |
| Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
| 0 | 40,5 |
| Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
| 0 | 27 |
| Hores presencials | Hores no presencials |
CG04 - Capacitat de gestió de la informació.
CG16 - Raonament crític.
CG20 - Treball en equip.
87 - Capacitat per a conèixer i comprendre el comportament del consumidor i del receptor dels missatges publicitaris.
84 - Capacitat per a conèixer els mecanismes psicològics de la persuasió en el camp publicitari.
199 - Competència per a identificar els principals efectes de la publicitat, tant en els individus com en la societat, des de la perspectiva de la psicologia.
174 - Competència per a conèixer les aportacions del camp de la psicologia al camp de la publicitat.