Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Semestre 1
Temari
BLOC I: Aproximació diacrònica i conceptual al Director de Comunicació
1. Visió històrica de la figura
2. Primeres conceptualitzacions
3. El Director de Comunicació com a estratega global de les comunicacions de l'organització
4. De l'Estratega de la Comunicació a l'Estratega de la Reputació
BLOC II: Desenrotllament dels fonaments de reputació corporativa
5. La identitat corporativa plataforma de la reputació
6. Principals elements de la reputació corporativa
1. Marca
2. Cultura corporativa
3. Responsabilitat Social Corporativa
BLOC III: Mètriques com a coneixements imprescindibles
7. Ferramentes de mesurament d'intangibles per a la presa de decisions
1. Ferramentes de mesurament de la reputació
2. Ferramentes de mesurament de la RSC
3. Ferramentes de mesurament de la cultura corporativa
4. Ferramentes de mesurament de la marca
5. Ferramentes de mesurament de la comunicació corporativa
BLOC IV: On la reputació adquireix valor
8. Visualitzar la reputació des de la pressa de decisions: domini del context
9. La comunicació com a acció de la reputació corporativa: estratègia i creativitat
BLOC III: La direcció de Comunicació com a departament on es gestiona la reputació corporativa
10. Panoràmica d'actualitat: denominació, ubicació i característiques
11. Dircom: Denominació, càrrec i característiques
12. Dircom: Dependència i funcions
13. Habilitats essencials: gestor, estrateg i creatiu.
14. Associacionisme i investigació