BLOC 1 Els recursos en educació física: definició i classificació.
- Definició de recurs.
- Classificació dels recursos.
- Definició de materials.
- Classificació dels materials.
- Diferenciació entre recursos i materials
BLOC 2 Models pedagògics en Educació Física
- Educació esportiva
- Aprenentatge cooperatiu
- Ensenyament de responsabilitat personal i social
- Educació física relacionada amb la salut
BLOC 3 La tasca i el joc: anàlisi de les estructures.
- La tasca: parts que la componen i tipus.
- El joc: parts que el componen i tipus.
- Diferències i similituds entre la tasca i el joc
- Criteris d'ús de la tasca o el joc i implicacions metodològiques.
BLOC 4 Modificació dels recursos. Ús convencional i no convencional.
Principis i criteris per a la modificació dels recursos.
Ús convencional dels recursos.
Ús no convencional dels recursos
BLOC 5 Recursos organitzatius de la sessió d'EF: els jocs modificats i les dinàmiques recreatives educatives
- Els esports institucionalitzats i alternatius: el concepte de “joc modificat” per a incloure'ls com a recursos.
- Aplicació pràctica dels jocs modificats en primària.
- Les dinàmiques recreatives com a recursos vàlids en educació física
- Aplicació pràctica de les dinàmiques de recreació en la sessió d'educació física.
BLOC 6 Processos creatius per a la invenció de nous recursos.
- A partir d'objectiu didàctic i els continguts.
- A partir dels espais i ambients.
- A partir del material.
- A partir de les característiques del grup.
- A partir del model d'educació Inclusiva.