Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

CA0934 - Direcció de Comunicació

Curs 4 - Semestre 1

Temari

Temari

BLOC I: Aproximació diacrònica i conceptual al Director de Comunicació

  1. Visió històrica de la figura. Primeres conceptualitzacions
  2. De l'Estrateg de la Comunicació a l'Estrateg dels valors intangibles
  3. L'adreça de Comunicació com a departament on es gestiona la reputació corporativa

BLOC II: La gestió dels intangibles com a factor clau per a l'excel·lència

4. Reputació corporativa

  1. Teoria de la reputació i marc conceptual
  2. Models de gestió de la reputació corporativa
  3. Gestió del risc reputacional
  4. Mètriques de reputació corporativa

5. Cultura corporativa

  1. a. La identificació amb l'empresa
  2. b. L'empatia amb l'empresa
  3. c. Variables que defineixen una bona empresa per a treballar
  4. d. Teoria de la doble agenda
  5. e. Gestió de la reputació interna

6. Marca corporativa

  1. De la marca producte a la marca corporativa
  2. Gestió de la marca
  3. Noves tendències en gestió de la marca
  4. Alineament amb altres intangibles

7. Responsabilitat Social corporativa

  1. Gestió de l'empresa responsable i sostenible
  2. La Responsabilitat Corporativa en l'organigrama de l'empresa
  3. L'empresa responsable i sostenible en un mercat globalitzat
  4. La gestió responsable de l'empresa responsable 

8. Comunicació corporativa

  1. Nou paradigma de la comunicació: valor de la creativitat i l'estratègia
  2. Pla de comunicació
  3. Estratègia de comunicació digital 

BLOC III: Integració dels intangibles en l'estratègia

9. Assumptes públics

  1. L'empresa i el seu context social
  2. Identificació de temes en l'agenda pública
  3. Construcció i manteniment de relacions amb stakeholders i capdavanteres d'opinió
  4. Relacions entre empreses i governs
  5. Lobby

10. Estratègia de Reputació