Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Semestre 2
Temari
1. la investigació-acció com a procés de millora educativa en el desenvolupament de pràctiques inclusives:
1.1 El procés d’investigació-acció: l’espiral
1.2 Instruments de recollida de dades
1.3 Redacció de l’informe final: triangulació, estratègies de redacció
1.4 Experiències sobre I-A
2. La gestió dels temps, espais i recursos a l’aula inclusiva:
2.1 Currículum i diversitat
2.2 Models organitzatius per a educar en la diversitat (Personalització de l’ensenyament, aprenentatge multinivell, projectes de treball...)
3. Pràctiques inclusives a l’aula: gestió eficaç de grups heterogenis
3.1 Aprenentatge cooperatiu
3.2 Aprenentatge dialògic
3.3 Aprenentatge servei i comunitari
4. Recolzament i col.laboració entre professionals i participación comunitària
4.1 Ensenyament compartit
4.2 Grups de recolzament entre el professorat
4.3 Xarxes de col.laboració
4.4 La comunitat : obrint l’aula a l’entorn
5.Avaluació a l’aula inclusiva
5.1 Estratègies i ferramentes d’avaluació
5.2 Experiències de pràctiques avaluatives inclusives