Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 2 - Semestre 1
Temari
TEMA 1: QUÈ ESTÀ PASSANT ACTUALMENT EN LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA?
1.1.- El valor dels intangibles: la marca.
1.2.- Revolució tecnològica: el poder del consumidor.
1.3.- Evolució dels models de gestió en comunicació publicitària.
TEMA 2: COM ÉS EL PROCÉS DE TREBALL EN LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA I QUI SÓN ELS SEUS PROTAGONISTES?
2.1.- Fer un bon briefing i interpretar-ho correctament.
2.2.- Fases de la planificació estratègica.
2.3.- Perfils professionals implicats en el procés.
2.4.- Nous perfils professionals com a conseqüència de la revolució tecnològica.
TEMA 3: QUÈ CONCEPTES HEM DE UTILITZAR PER A L'ANÀLISI DE LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA?
3.1.- Problema de comunicació.
3.2.- Posicionament.
3.3.- Target/Público objectiu.
3.4.- Objectius de comunicació.
3.5.- Estratègia de comunicació i eix.
3.6.- Estratègia creativa, concepte de campanya.
3.7.- Investigació i ROI: Mesurament de l'eficàcia.
TEMA PRÀCTIC: ENS ATREVIM?
4.1.- Planifiquem estratègicament: gens millor que abordar un cas real.
4.2.- Coneguem els professionals i els seus distints punts de vista.