Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.

PU0915 - Crítica Publicitària

Curs 2 - Semestre 1

Temari

Temari

TEMA 1: QUÈ ESTÀ PASSANT ACTUALMENT EN LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA?

1.1.- El valor dels intangibles: la marca.

1.2.- Revolució tecnològica: el poder del consumidor.

1.3.- Evolució dels models de gestió en comunicació publicitària.

TEMA 2: COM ÉS EL PROCÉS DE TREBALL EN LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA I QUI SÓN ELS SEUS PROTAGONISTES?

2.1.- Fer un bon briefing i interpretar-ho correctament.

2.2.- Fases de la planificació estratègica.

2.3.- Perfils professionals implicats en el procés.

2.4.- Nous perfils professionals com a conseqüència de la revolució tecnològica.

TEMA 3: QUÈ CONCEPTES HEM DE UTILITZAR PER A L'ANÀLISI DE LA COMUNICACIÓ PUBLICITÀRIA?

3.1.- Problema de comunicació.

3.2.- Posicionament.

3.3.- Target/Público objectiu.

3.4.- Objectius de comunicació.

3.5.- Estratègia de comunicació i eix.

3.6.- Estratègia creativa, concepte de campanya.

3.7.- Investigació i ROI: Mesurament de l'eficàcia.

TEMA PRÀCTIC: ENS ATREVIM?

4.1.- Planifiquem estratègicament: gens millor que abordar un cas real.

4.2.- Coneguem els professionals i els seus distints punts de vista.