CA0934 - Direcció de Comunicació

Curs 4 - Semestre 1

Temari

Temari

BLOC I: Aproximació diacrònica i conceptual al Director de Comunicació

1.      Visió històrica de la figura

2.      Primeres conceptualitzacions

3.      El Director de Comunicació com a estratega global de les comunicacions de l'organització

4.      De l'Estratega de la Comunicació a l'Estratega de la Reputació

BLOC II: Desenrotllament dels fonaments de reputació corporativa

5.      La identitat corporativa plataforma de la reputació

6.      Principals elements de la reputació corporativa

1.      Marca

2.      Cultura corporativa

3.      Responsabilitat Social Corporativa

BLOC III: Mètriques com a coneixements imprescindibles

7.      Ferramentes de mesurament d'intangibles per a la presa de decisions

1.      Ferramentes de mesurament de la reputació

2.      Ferramentes de mesurament de la RSC

3.      Ferramentes de mesurament de la cultura corporativa

4.      Ferramentes de mesurament de la marca

5.      Ferramentes de mesurament de la comunicació corporativa

BLOC IV: On la reputació adquireix valor

8.      Visualitzar la reputació des de la pressa de decisions: domini del context

9.      La comunicació com a acció de la reputació corporativa: estratègia i creativitat

BLOC III: La direcció de Comunicació com a departament on es gestiona la reputació corporativa

10.    Panoràmica d'actualitat: denominació, ubicació i característiques

11.    Dircom: Denominació, càrrec i característiques

12.    Dircom: Dependència i funcions

13.    Habilitats essencials: gestor, estrateg i creatiu.

14.    Associacionisme i investigació