Esteu accedint a un curs acadèmic que no està actiu. La informació no correspon al curs acadèmic actual.
Curs 4 - Semestre 1
Carpetes d'aprenentatge i/o dossiers
50%
Elaboració de treballs acadèmics
20%
Presentacions orals i pòsters
20%
Resolució de casos
10%
Per a superar l'assignatura l'alumnat ha d'aconseguir com a mínim un 50% del 100% de la nota final. Aquesta nota final es distribueix de la manera següent:
Carpetes d'aprenentatge i/o dossier |
50% |
La nota mínima en cada una de les proves ha de ser de 40% per a poder sumar-se a la nota global |
Elaboració de treballs acadèmics |
20% |
|
Presentacions orals i pòsters |
20% |
|
Resolució de casos |
10% |
|
TOTAL |
100% |
Cal presentar tots els treballs per a considerar-se presentat a la convocatòria en curs.
La qualificació final serà el resultat de la presentació de tots els treballs que se sol·liciten. Per tant, és molt important l'assistència en les classes, així com la participació i l'actitud de l'alumne en el desenvolupament de les sessions, seran fonamentals a l'hora de qualificar finalment a l'alumne.
Sobre l'avaluació de l'assignatura
Per a l'avaluació final de l'assignatura es tindrà en compte, a més de la mitjana aritmètica, la progressió personal de cada estudiant i la seua participació en les diferents activitats al llarg del semestre.
Els criteris d'avaluació per a cadascun del treballs seran definits per les evidències d'avaluació que es troben explicats en l'aula virtual.
L'alumnat a més de tenir en compte les evidències que avaluen els treballs, ha de conèixer el següent:
LES BONES NOTES SERAN FRUIT DE, NO TAN SOLS L'ADEQUACIÓ AlS PLANTEJAMENTS EXPOSATS PER L'AVALUACIÓ DE L'ASSIGNATURA, SINÓ QUE SERAN EL RESULTAT DE TREBALLS EXCEL·LENTS ON HAGEN APROXIMACIONS ORIGINALS, CRÍTIQUES, CLARES, SÒLIDAMENT FONAMENTADES I TREBALLS ON HI HAJA MOLT ESFORÇ.
Es considerarà un treballs amb gran qualitat professional:
a. Habilitat per a exposar evitant els tòpics i les generalitzacions
b. Pensament elaborat i maduresa de la proposta
c. Habilitat per a passar de la descripció a l'anàlisi identificant qüestions rellevants.
d. Habilitat per a identificar i fer bon ús de material de suport i d'una sòlida proposta de recerca individualitzada
i. Habilitat per a presentar i sostenir un argument, basat en un sòlid coneixement de les fonts, i per a extraure conclusions lògiques i raonades.
f. Capacitat per a adoptar una actitud crítica i ètica en els aprenentatges de l'assignatura.
Sobre el plagi
El plagi comportarà la immediata impossibilitat de presentar-se a la convocatòria en curs i haurà de presentar-se a la convocatòria següent.