Semestre 2
Temari
Part I. Comunicació corporativa
Sessió 1. La reputació i la gestió de la comunicació corporativa
Prof. Francisco Fernández Beltrán
Sessió 2. El mapa de públics i la gestió de la comunicació corporativa per programes
Prof. Francisco Fernández Beltrán
Sessió 3. Normes i manuals per a la gestió de la comunicació: de l'MNIV a l'Màgic
Prof. Francisco Fernández Beltrán
Sessió 4. L'organització de la comunicació: estructura de la direcció de Comunicació
Prof. Francisco Fernández Beltrán
Sessió 5. La gestió de la comunicació interna i la cultura corporativa
Prof. Francisco Fernández Beltrán
Part II. Ètica de la comunicació corporativa
Sessió 6. La implementació de l'ètica en el sector de la comunicació
Prof. Ramon Feenstra
Sessió 7. Debats actuals al voltant de l'auto- i la coregulació
Prof. Ramon Feenstra
Sessió 8. L'ètica de l'consum com a nou repte per a la reputació empresarial
Prof. Ramon Feenstra
Sessió 9. Els processos de monitorització empresarial i els seus reptes ètics
Prof. Ramon Feenstra
Sessió 10. Presentació de treballs
Part III
Seminari I. Desenvolupament d'un mapa de públics. Impartit per Francisco Fernández Beltrán
Seminari II. Com fer una ressenya acadèmica? Impartit per Ramón A. Feenstra