Temari

Temari

Part I. Comunicació corporativa

Sessió 1. La reputació i la gestió de la comunicació corporativa

Prof. Francisco Fernández Beltrán

 

Sessió 2. El mapa de públics i la gestió de la comunicació corporativa per programes

Prof. Francisco Fernández Beltrán

 

Sessió 3. Normes i manuals per a la gestió de la comunicació: de l'MNIV a l'Màgic

Prof. Francisco Fernández Beltrán

 

Sessió 4. L'organització de la comunicació: estructura de la direcció de Comunicació

Prof. Francisco Fernández Beltrán

 

Sessió 5. La gestió de la comunicació interna i la cultura corporativa

Prof. Francisco Fernández Beltrán

 

 

Part II. Ètica de la comunicació corporativa

 

Sessió 6. La implementació de l'ètica en el sector de la comunicació

Prof. Ramon Feenstra

 

Sessió 7. Debats actuals al voltant de l'auto- i la coregulació

Prof. Ramon Feenstra

 

Sessió 8. L'ètica de l'consum com a nou repte per a la reputació empresarial

Prof. Ramon Feenstra

 

Sessió 9. Els processos de monitorització empresarial i els seus reptes ètics

Prof. Ramon Feenstra


Sessió 10. Presentació de treballs

 

 

Part III

 

Seminari I. Desenvolupament d'un mapa de públics. Impartit per Francisco Fernández Beltrán

 

Seminari II. Com fer una ressenya acadèmica? Impartit per Ramón A. Feenstra