Anual
Ensenyaments teòrics
10 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
6,3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (pràctiques externes)
50 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
6,3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
12,5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2,5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 12,5 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CE01 - Ser capaç d'incorporar al cas individual de la persona afectada d'una malaltia mental greu una perspectiva integradora que es concrete en un pla integrat, individualitzat, compartit i continuat d'intervenció.
CE05 - Ser capaç de treballar de manera participativa en un equip multidisciplinari d'atenció a la Salut Mental i d'assumir en el seu si rols específics i genèrics.
CE06 - Ser capaç d'interaccionar amb els usuaris i els seus afins d'una manera mútuament enriquidora.
CE08 - Ser capaç de treballar en la pràctica assistencial amb supervisió i assumpció progressiva de responsabilitats.
CE09 - Ser capaç de practicar a l'entorn de treball habitual dels serveis les tècniques concretes d'avaluació i intervenció amb persones afectades per una malaltia mental greu.
CE10 - Ser capaç d'atendre al seu rol com a terapeuta en el seu vessant personal.
Ser capaç de descriure els rols dels diferents professionals.
Redactar i exposar un esquema general de protocol d'avaluació.
Conèixer i ser capaç de representar mitjançant **role-*playing les habilitats conversacionals bàsiques.