Anual
Ensenyaments teòrics
9,5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (pràctiques externes)
25 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
10 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
2,5 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 12,5 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 12,5 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CE02 - Ser capaç d'elaborar guies d'acció rehabilitadora basant-s'en l'actual estat del coneixement.
CE02 - Ser capaç d'elaborar guies d'acció rehabilitadora basant-se en l'actual estat del coneixement.
CE03 - Ser capaç de recolzar les intervencions integrades de rehabilitació psicosocial en valors i en principis ètics.
CE07 - Conèixer els dispositius que conformen una xarxa complexa de serveis assistencials i ser capaç d'oferir als usuaris un itinerari segur per ells.
CE11 - Ser capaç d'emmarcar les intervencions de rehabilitació en els seus contextos ecosistèmics.
Valorar de manera descriptiva i raonada el context interpersonal, familiar, cultural i social d'una intervenció en un cas concret.
Descriure raonadament els valors que sustenten la pràctica clínica.
Conèixer i poder exposar: - els conceptes bàsics de l'epidemiologia, les bases biològiques de la conducta i els models explicatius psicològics, emfatitzant en la integració bio-psico-social; - l'Estratègia Nacional de Salut Mental del SNS i la situació assistencial en salut mental en la comunitat autònoma de l'alumne/a; - les principals fites històriques del desenvolupament de la Salut Mental Comunitària.
Aplicar a supòsits pràctics les regulacions legals de la pràctica amb especial referència a la Convenció de les Nacions Unides sobre els drets de les persones amb discapacitat.
Analitzar les pràctiques assistencials de rehabilitació en els seus contextos sociopolítics.