Tema 1. Marc teòric sobre els Trastorns de l'Espectre Autista (TEA).- Definició i història
- Criteris diagnòstics actuals
- Prevalença
- Diagnòstics diferencials i comorbiditat
- Causes i teories explicatives
- Detecció i avaluació
- Intervenció
Tema 2. Detecció i Diagnòstic dels Trastorns de l'Espectre Autista (TEA)- Instruments de detecció: M-CHAT
- Instruments de diagnòstic: ADOS-2 i ADI-R
Tema 3. Teories explicatives i materials
- Teoria de la Ment, Funcions Executives i Coherència Central Débil
- Dificultats de comunicació social: conceptes; fites evolutives; dificultats en el TEA; materials d'avaluació i intervenció.
- Conductes estereotipades: materials d'avaluació i intervenció.
- Ús de meterials innovadors amb fins psico-educatius (apps)
Tema 4. Intervenció psicoeducativa en alumnat amb Trastorns de l'Espectre Autista (TEA)- Inclusió en Infantil i Primària: mètodes TEACCH i DENVER (ESDM)
- Inclusió en Secundària: mètode SECERTS
Tema 5. Relacions socials
- Relacions, conflictes, assetjament i vincles
Tema 6. Espectre de l'autisme en Femení- Capacitats i necessitats de les dones amb TEA