Curs 1 - Semestre 2
Avaluació teòrica (oral, tipus test, desenvolupament i/o problemes).
50%
Avaluació pràctica.
50%
Com una de les competències a assolir en aquesta assignatura és el treball en equip, aquesta assignatura s'ha dissenyat per potenciar l'aprenentatge cooperatiu i continu dels alumnes. Així, una part de la nota s'obté del treball en equip en l'avaluació continua de l'assignatura, 50% i el 50% restant s'obté del treball individual en la prova final. Els blocs a avaluar d'aquesta assignatura són dos:
- Avaluació continua durant el semestre: Es realitza en equip. Inclou la resolució de casos i/o l'elaboració del projecte de màrqueting. El seu valor és de 5 punts. Es tindrà en compte l'assistència a les classes pràctiques i es valorarà la participació. Són activitats no recuperables i la seva nota es guardarà per a la segona convocatòria ordinària. El mínim exigit és de 2 punts sobre el total de 5.
- Prova final: Amb un valor de 5 punts i composta per: un examen test al final del semestre (valor 4 punts) i una pregunta de desenvolupament sobre el projecte de màrqueting (valor 1 punt). S'exigeix un mínim de 2 punts sobre 5.
El alumnes que no puguen assistir a l’avaluació continua de l’assignatura, tindran un itinerari adaptat.
La superació de l'assignatura requereix l'obtenció d'una nota mínima de 5 (sobre 10). Es considerarà presentat a tot aquel estudiant que es presenti a l'examen escrit.