EC2406 - Fonaments de Màrqueting

Curs 1 - Semestre 2

Activitats

Ensenyaments teòrics

30 0
Hores presencials Hores no presencials

Ensenyaments pràctics (problemes)

27 0
Hores presencials Hores no presencials

Avaluació

3 0
Hores presencials Hores no presencials

Treball personal

0 60
Hores presencials Hores no presencials

Treball de preparació dels exàmens

0 30
Hores presencials Hores no presencials

Competències

CG05 - Resolució de problemes.

CG06 - Triar la millor alternativa per a actuar, seguint un procés sistemàtic i responsabilitzant-se de l'abast i de les conseqüències de l'opció presa.

CG07 - Treball en equip.

EC06 - Definir objectius, estratègies i polítiques comercials i del màrqueting.

FUM1 - Dissenyar plans integrals de màrqueting, a partir de l'anàlisi de la informació interna i externa, tot establint els objectius i fixant les estratègies de màrqueting mix, tant en entorns en línia com fora de línia.

FUM2 - Tenir capacitat per a analitzar el funcionament del mercat i dels consumidors, la segmentació, la competència i la seua influència en les activitats de l'empresa.

Resultats d'aprenentatge

Participar i col·laborar activament en les tasques de l'equip i fomentar la confiança, la cordialitat i l'orientació a la tasca conjunta.

Organitzar i integrar mentalment diversos components de la realitat i explicar-la a través de models holístics (globals).

Identificar i analitzar un problema per a generar alternatives de solució, tot aplicant els mètodes apresos.

Diferenciar els enfocaments teòrics i conceptuals fonamentals associats al màrqueting.

Desenvolupar un pla de màrqueting.

Definir els objectius i estratègies de màrqueting d'una organització.

Deduir i desenvolupar una proposta d'accions de màrqueting per a un projecte empresarial.

Conèixer les implicacions de la digitalització en els processos de màrqueting.

Comprendre les principals funcions del màrqueting i el seu encaix en l'organització.

Classificar i definir el mercat i la competència d'una organització.

Analitzar, identificar i sintetitzar els factors d'influència en l'empresa des de la perspectiva externa i interna.

Analitzar, decidir i justificar les estratègies de segmentació i la definició del posicionament d'una organització.