Curs 1 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
30 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
27 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 60 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 30 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CG05 - Resolució de problemes.
CG06 - Triar la millor alternativa per a actuar, seguint un procés sistemàtic i responsabilitzant-se de l'abast i de les conseqüències de l'opció presa.
CG07 - Treball en equip.
EC06 - Definir objectius, estratègies i polítiques comercials i del màrqueting.
FUM1 - Dissenyar plans integrals de màrqueting, a partir de l'anàlisi de la informació interna i externa, tot establint els objectius i fixant les estratègies de màrqueting mix, tant en entorns en línia com fora de línia.
FUM2 - Tenir capacitat per a analitzar el funcionament del mercat i dels consumidors, la segmentació, la competència i la seua influència en les activitats de l'empresa.
Participar i col·laborar activament en les tasques de l'equip i fomentar la confiança, la cordialitat i l'orientació a la tasca conjunta.
Organitzar i integrar mentalment diversos components de la realitat i explicar-la a través de models holístics (globals).
Identificar i analitzar un problema per a generar alternatives de solució, tot aplicant els mètodes apresos.
Diferenciar els enfocaments teòrics i conceptuals fonamentals associats al màrqueting.
Desenvolupar un pla de màrqueting.
Definir els objectius i estratègies de màrqueting d'una organització.
Deduir i desenvolupar una proposta d'accions de màrqueting per a un projecte empresarial.
Conèixer les implicacions de la digitalització en els processos de màrqueting.
Comprendre les principals funcions del màrqueting i el seu encaix en l'organització.
Classificar i definir el mercat i la competència d'una organització.
Analitzar, identificar i sintetitzar els factors d'influència en l'empresa des de la perspectiva externa i interna.
Analitzar, decidir i justificar les estratègies de segmentació i la definició del posicionament d'una organització.