TU2356 - Màrqueting Digital

Curs 2 - Semestre 2

Metodologia

Metodologia didàctica

La metodologia docent a emprar en l'assignatura serà la següent:

Sessions teòriques (30 hores): els conceptes teòrics aniran sent desenvolupats pel professorat de l'assignatura. Des del punt de vista metodològic, es prioritzarà la classe magistral, encara que també es pretén obrir el debat amb l'alumnat a través de la discussió d'articles, lectures i materials audiovisuals diversos relacionats amb els diferents temes que es vagin tractant.

Sessions pràctiques (26 hores): es farà ús fonamentalment del mètode del cas i tot el treball desenvolupat durant aquestes sessions es realitzarà en equip. Amb el mètode del cas, es pretén que l'estudiantat sigui capaç d'aplicar els conceptes teòrics apresos per a poder identificar problemàtiques i aportar solucions a aquestes. A més, fer-ho en grup permetrà que l'estudiantat aprengui a cooperar a fi d'obtenir un resultat més eficient i també, a defensar les seves postures així com, respectar les dels altres membres de l'equip.

Activitats no presencials (90 hores): comprendran les hores de treball individual de l'estudiantat, que bàsicament inclouen les hores dedicades a l'estudi, encara que també poden ser utilitzades per a la preparació d'activitats de caràcter pràctic, així com les hores de treball en equip que hagin de dedicar-se per a la preparació d'aquestes últimes activitats i del projecte.

Avaluació (4 hores): temps dedicat a la realització de l'examen i les exposicions de projectes finals.