CS2020 - Medicina Legal

Curs 3 - Semestre 1

Sistema d'avaluació

Examen escrit (test, desenvolupament i/o problemes)

80%

Elaboració de treballs acadèmics

20%

Criteris de superació


10. Sistema d'avaluació

10.1. Tipus de prova

Tipus de prova

Ponderació

-         -    Elaboració de treballs acadèmics

20

-        -    Examen escrit (preguntes tipus test,  i un cas pràctic o problema )

80

 

100

10.2. Criteris de superació de l'assignatura

-          -  Prova escrita: 80% de la nota final.

-          -  Elaboració de treballs acadèmics: 20% de la nota final

La prova escrita consistirà en un examen de quaranta preguntes tipus test, de les quals cinc correspondran a un cas pràctic o un problema plantejat. També i haurá 5 preguntes de reserva, que s´elegiran per ordre, en el cas      d´anulació d´alguna de les 35 preguntes del Test. Aquesta prova suposarà 8 punts. El qüestionari test és de quatre respostes possibles i només una de vàlida, cada resposta correcta valdrà 1 punt, restant 0,25 per cada resposta errònia. Cada pregunta correcta en el cas pràctic, valdrà 0,2 no descontant les errònies o sense contestar. Hi ha que obtindre al menys 3,5 punts en el test (50%) i 0,5 punts en el cas Pràctic (50%) per a computar la nota del treball que aporta els altres 2 punts fins a 10. 

L'avaluació pràctica es puntúa sobre 2 punts i és el 20% de la nota final. Es proposarà durant el curs un treball acadèmic, de contingut pràctic, de patologia forense i un seguit de preguntes associades per realitzar un informe pericial que serà lliurat abans del dia de l'examen escrit.

Així doncs, el 80% de la nota l'aporta l'examen escrit (70% el test i el 10% les preguntes sobre el cas pràctic o problema) i 20% el treball acadèmic.

Per a superar la asignatura es obligatori asistir a tots els laboratoris-seminaris.

La nota final és sobre 10 punts i es considerarà aprovat a qui superi el 5.

En el cas que un alumne/a no se hagi presentat o aprovat en la 1ª convocatoria oficial del examen, la part práctica de la asignatura es recuperará entregant el treball académic en la data indicada, abans de l´examen oficial (2ª convocatoria). D´altra banda, la nota de la part pràctica (treball) de primera convocàtoria es pot guardar per a la segona convocatoria o bé optar per realitzarla novament per a la segona convocatoria.  

Es considerarà com a presentat-a a l´asssignatura quan es realitza l´examen escrit.