MP1837 - Taller de Matemàtiques

Curs 4 - Semestre 2

Sistema d'avaluació

Elaboració i/o exposició de treballs

60%

Examen escrit (test, desenvolupament i/o problemes)

20%

Prototips

20%

Criteris de superació

El desenvolupament de l'assignatura és eminentment pràctic i gran part del treball de la mateixa es realitza en classe. 

L'avaluació de l'assignatura es realitzarà a partir de tres proves diferents. La primera consistirà en un treball que ha de recollir la informació completa i detallada de tots els materials didàctics estudiats en classe i que suposarà el 60% de la nota final. Un altre 20% de la mateixa s'obtindrà mitjançant la realització d'un examen escrit sobre els continguts treballats al llarg del curs i el 20% restant correspondrà al disseny i construcció de materials didàctics ideats per l'estudiantat. Es considerarà que l'alumnat s'ha presentat a la convocatòria oficial quan haja assistir a l'examen escrit.

Per a poder sumar les notes de les distintes proves que componen l'avaluació i obtindre, d'aquesta manera, la qualificació final de l'assignatura, la nota de cada una  ha de ser igual o superior a 4 sobre 10. Si per a l'obtenció de la qualificació d'alguna de les proves parcials es realitzen distintes activitats acadèmiques amb notes individualitzades, cada una d'aquestes també ha de ser igual o superior a 4 sobre 10 per a comptabilitzar-la en el còmput de la prova corresponent.

En la 2a convocatòria del mateix curs acadèmic només caldrà repetir aquelles proves d'avaluació que no hagen superat el 4 en la 1a convocatòria. En cap cas es reservaran notes d'un curs acadèmic per un altre.

El professorat podrà descomptar punts per les faltes d'ortografia que es troben en les activitats d'avaluació, fins a un màxim de 0,1 punts per falta. 

L'ús literal de respostes generades per IA com si fossin originals es considerarà una acció fraudulenta, segons la normativa d'avaluació de la Universitat.

El professorat podrà descomptar 0,1 punts de la qualificació final de l'assignatura per cada ús no acadèmic de dispositius electrònics en horari de classe. S'entén per ús no acadèmic l'ús dels diferents dispositius amb intenció lúdica (per exemple: fer compres, jugar, estar atenent a xarxes sociales en l'horari lectiu), fer recerques d'informació no relacionada amb l'assignatura o altres usos que distraguen a la resta de l’alumnat de l'atenció docent (per exemple, fer selfies o mostrar fotografies als companys i/o companyes).