Curs 3 - Semestre 1
Ensenyaments teòrics
26 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
30 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 80 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 10 |
Hores presencials | Hores no presencials |
G01 - Capacitat d'anàlisi i síntesi.
IR01 - Capacitat per a dissenyar, desenvolupar, seleccionar i avaluar aplicacions i sistemes informàtics i assegurar la seua fiabilitat, seguretat i qualitat, d’acord amb principis ètics i a la legislació i normativa vigent
IR02 - Capacitat per a planificar, concebre, desplegar i dirigir projectes, serveis i sistemes informàtics en l’àmbit dels videojocs, liderar la seua posada en marxa i la seua millora contínua i valorar el seu impacte econòmic i social.
IR04 - Capacitat per a elaborar el plec de condicions tècniques d’una instal·lació informàtica que complisca els estàndards i normatives vigents.
IR16 - Coneixement i aplicació dels principis, metodologies i cicles de vida de l’enginyeria de programari en l’àmbit dels videojocs.
IR01,IR02,IR04,IR16 - Explicar els reptes d’enginyeria i gestió de programari que suposa el desenvolupament de videojocs.
IR01, IR02, IR04, IR16, G01 - Definir plans de desenvolupament de videojocs.
IR01, IR02, IR04, IR16, G01 - Aplicar adequadament metodologies àgils al desenvolupament de videojocs.
IR01, IR02, IR04, IR16 - Dissenyar videojocs.