Curs 4 - Semestre 1
Metodologia didàctica
El desenvolupament de l'assignatura s'estructura en quatre activitats formatives: Ensenyaments teòrics, Ensenyaments pràctics (problemes), Ensenyaments pràctics (laboratori), i Treball personal. Els tres primers estan catalogats com a activitats presencials mentre que el treball personal es considera no presencial.
En els ensenyaments teòrics s'utilitza la metodologia de lliçó magistral per a la presentació de conceptes fonamentals de l’assignatura, així com resolució d'exercicis i problemes que permet desenvolupar l'aplicació pràctica dels conceptes teòrics.
Els ensenyaments pràctics (problemes) se centren encara més en l'aplicació pràctica dels conceptes i procediments introduïts en classe de teoria. Estes classes es dedicaran a la resolució d'exercicis i problemes plantejats en col·leccions de problemes així com a la realització, en horari presencial, de proves d'avaluació contínua orientades a avaluar la capacitat de l'alumnat per resoldre problemes.
Finalment, els ensenyaments pràctics (laboratori) s'utilitzen perquè l'alumnat adquirisca aquells coneixements pràctics relacionats amb l’operació de central elèctriques i amb l’anàlisi de sistemes elèctrics mitjançant simulacions.