Curs 3 - Semestre 2
Ensenyaments teòrics
27 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (laboratori)
27 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
2 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
4 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 55 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 35 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CG01 - Capacitat d’anàlisi i síntesi.
CG05 - Capacitat de gestió de la informació.
EP01 - Analitzar la informació comercial per a la presa de decisions.
EA04 – Habilitat en la recerca d’informació i investigació
Seleccionar els elements significatius i les seues relacions en situacions complexes.
Elaborar i decidir sobre estratègies de màrqueting amb el tractament de dades.
Diferenciar i valorar les investigacions qualitatives i quantitatives.
Demostrar que es tenen nocions sobre bases de dades i utilitzar correctament una aplicació informàtica per a crear i editar taules, relacions entre taules, consultes, formularis i informes senzills.
Conèixer i saber analitzar diverses fonts d’informació.
Conèixer i analitzar el procés de la investigació comercial.