Curs 1 - Anual
Examen escrit (test, desenvolupament i/o problemes)
70%
Carpetes d'aprenentatge i/o dossiers
15%
Memòries i informes de pràctiques
10%
Procés d'avaluació entre estudiants
5%
La professora explicarà en classe el mètode d'avaluació de l'assignatura perquè els alumnes estiguin familiaritzats amb els objectius i expectatives del curs. A més, es dedicarà una sessió completa a explicar l'examen final i l'avaluació del mateix. D'aquesta manera, els alumnes entendran que l'avaluació del curs consisteix en una sèrie de mòduls que culminaran en l'examen final en el qual s'aplicaran criteris principalment analítics (enfront d'altres mètodes holísticos o oberts). Els alumnes que no poden assistir a classe amb regularitat trobaran informació sobre l'avaluació a l'aula virtual.
La qualificació final s'establirà a partir de:
i. Examen final d'un text de 200-400 paraules i una part analítica. En l'examen, que se celebrarà en la data oficial fixada pel Deganat de la Facultat de Ciències Humanes i Socials, s'avaluarà l'alumnat sobre l'aprenentatge (de coneixements i competències) que ha adquirit al llarg del curs (consulteu apartats anteriors). (50 %).
ii. Examen teòric i pràctic (parcial de gener). En aquest examen, que se celebrarà al mes de gener, s'avaluen els continguts de caire més teòric del primer semestre (20 %).
iii. Dossier d'aprenentatge amb les activitats realitzades al llarg del curs. L'alumne haurà de presentar les activitats i demostrar progressió en les mateixes més que corroborar excel·lència en totes i cadascuna de les tasques presentades en els terminis dels quals informi la professora a través de l'aula virtual (15 %).
iv. Tasques obligatòries i traduccions avaluades. (15 %).