Curs 3 - Semestre 1
Ensenyaments teòrics
24 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
24 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
6 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 54 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 36 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CG01 - Adaptació a noves situacions.
CG02 - Aprenentatge autònom.
CG03 - Capacitat d'anàlisi i síntesi.
CG04 - Capacitat de gestió de la informació.
CG05 - Capacitat d'organització i planificació.
CG10 - Creativitat.
CG11 - Habilitats en les relacions interpersonals.
CG13 - Iniciativa i esperit emprenedor.
CG16 - Raonament crític.
CG18 - Resolució de problemes.
CG19 - Presa de decisions.
CG20 - Treball en equip.
250 - Coneixement i aplicació dels recursos metodològics propis del procés de creació publicitària, com un exercici estratègic per a la resolució de problemes de comunicació, al servei dels interessos dels anunciants.
246 - Coneixement dels principis, fonaments i paradigmes científics de la investigació del pensament, del producte, del procés i del context creatiu.
210 - Comprensió dels mètodes i tècniques del pensament creador per a potenciar la capacitat innovadora i aplicar les habilitats requerides en tot procés de creació.
156 - Capacitat i habilitat per a la creació i desenvolupament d'elements gràfics, imatges, símbols o textos.
11 - Adquisició d'un coneixement rigorós de la creativitat aplicada a la comunicació persuasiva, com a producte publicitari.