Curs 2 - Semestre 1
Examen escrit (test, desenvolupament i/o problemes)
75%
Projectes
25%
a) Tasques individuals o en grup. No hi ha nota mínima. Valen el 25% del total de la nota. Aquestes tasques han de ser entregades en la data indicada pel professor i acordada amb l'alumnat.
b) Examen: val el 75% del total de la nota.
El examen té dues parts:
Per a poder aplicar la nota de les tasques individuals a la nota final, és necessària una nota MÍNIMA del 50% en cada part de l'examen. Per a superar l'assignatura, la nota final obtinguda ha de ser d'un mínim del 50% de la qualificació total (10,0).
IMPORTANT:
Els projectes que es realitzen durant el semestre acadèmic (les tasques individuals i grupals) constitueixen un 25% de la nota final i es consideren proves no obligatòries i no recuperables.
Es considera no presentat a l'alumne que no es presenta a l'examen escrit. En el cas de no presentar-se a la convocatòria ordinària de l'examen, la nota dels projectes es guarda per a la segona convocatòria. En el cas de no presentar-se a cap convocatòria, la nota dels projectes no es guarda per al pròxim curs.
Per al nivell B2 de competència lingüística els estudiants
han de ser capaços de llegir i entendre les descripcions d’aspectes
morfosintàctics de fonts especialitzades. Han de respondre a preguntes sobre
aquells aspectes i donar informació sobre els punts més destacats dels elements
desenvolupats a classe amb certa fiabilitat. Els alumnes han de poder produir
textos escrits de certa complexitat gramatical i lèxica així com tractar els aspectes
més importants i proporcionar detalls donant suport o oposant idees concretes.
Per aprovar l’assignatura, els estudiants han d’emprar les
habilitats lingüístiques adquirides durant el semestre mitjançant la producció
d’una tasca escrita que forma part de la seua avaluació continuada. Els alumnes
han de produir un text escrit clar, detallat, coherent i ben cohesionat després
d’haver cercat, avaluat i sintetitzat informació de diverses fonts d’estudi.
Article 11. (Normativa d’avaluació). Realització fraudulenta de proves d’avaluació.
1. L’alumnat està obligat a complir les regles bàsiques sobre autenticitat i autoria durant la realització de les proves d’avaluació.
2. Les conductes o les actuacions que contravinguen aquestes regles en la realització d’una prova d’avaluació, implicarà la qualificació de “zero” en l’avaluació de la corresponent activitat.
3. En qualsevol cas, les actuacions fraudulentes en una prova final d’avaluació donaran lloc a la qualificació de suspens, amb la qualificació numèrica de “zero”, en aqueixa convocatòria, i la possible incoació, si escau, d’un procediment sancionador.