Criteris de superació
La nota final del curs s'obtindrà a partir dels següents paràmetres:
- Pràctiques (30% de la nota).
- Examen teòric (70% de la nota).
Per a aconseguir l'aprovat s'haurà de complir les següents condicions:
- L'alumne o alumna haurà de realitzar tant les pràctiques com els exàmens i, per a sumar les notes de totes dues modalitats, la nota de la part pràctica i de l'examen serà com a mínim del 50% (en cada part). En el cas de no arribar als mínims descrits, en segona convocatòria s'haurà de presentar de la part o parts no aprovades.
Realització fraudulenta de les proves d'avaluació (procedent de l'article 11 de la Normativa d'avaluació de l'UJI).
- L'alumnat està obligat a complir amb les regulacions bàsiques sobre l'autenticitat i l'autoria durant la realització de les proves d'avaluació.
- Els comportaments o accions que contravinguen aquestes regles en la realització d'una prova d'avaluació involucraran la qualificació "zero" en l'avaluació de l'activitat corresponent.
- En qualsevol cas, les accions fraudulentes en una prova d'avaluació final donaran lloc a la qualificació de suspens, amb la qualificació numèrica "zero", en aqueixa convocatòria, i la possible incoació, si correspon, d'un procediment sancionador.