Curs 2 - Semestre 1
Ensenyaments teòrics
24 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Ensenyaments pràctics (problemes)
24 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Seminaris
6 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Tutories
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Avaluació
3 | 0 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball personal
0 | 54 |
Hores presencials | Hores no presencials |
Treball de preparació dels exàmens
0 | 36 |
Hores presencials | Hores no presencials |
CG02 - Aprenentatge autònom.
CG03 - Capacitat d'anàlisi i síntesi.
CG04 - Capacitat de gestió de la informació.
CG06 - Compromís ètic.
CG11 - Habilitats en les relacions interpersonals.
CG15 - Motivació per la qualitat.
CG16 - Raonament crític.
CG18 - Resolució de problemes.
CG19 - Presa de decisions.
CG20 - Treball en equip.
50 - Capacitat de realitzar argumentacions de caràcter ètic i deontològic sobre casos, situacions i conflictes relacionades amb l'activitat comunicativa.
29 - Capacitat d'analitzar els conflictes ètics i deontològics que es produeixen entre l'activitat pròpia dels mitjans de comunicació i altres activitats i àmbits de la societat.
293 - Reconeixement dels recursos morals que entren en joc en l'activitat comunicativa, l'activitat publicitària i en les relacions públiques, així com en l'activitat periodística.
28 - Capacitat d'analitzar i identificar la responsabilitat social de l'activitat comunicativa així com de les institucions que la componen: mitjans de comunicació, agències de publicitat, etcètera.
254 - Coneixement i gestió dels distints mecanismes d'autoregulació en els diferents àmbits de la comunicació: codis ètics i deontològics nacionals i internacionals, associació per a l'autoregulació de la comunicació comercial, entre altres.
243 - Coneixement dels distints instruments per a la gestió de l'ètica en l'activitat de la comunicació social i la comunicació comercial.
233 - Coneixement de les nocions i conceptes fonamentals de l'ètica i deontologia professional així com de les seues implicacions per a una ètica de l'activitat comunicativa, l'activitat publicitària i l'activitat periodística.